20.7.09

مــــسـئول .. مخلص .. ارهابى

السلام عليكم
الكلام اللى جاي كله ارتجالى.. مش محضر حاجة اقولها
=========
دايما بحس انى مسئول عن اى كارثة او مشكلة بتحصل.. انا ماعرفش ده عيب ولا ميزة
ممكن عيب لانها بتخليني فى حالة نفسية وحشة
وممكن ميزة لانى خلقت لكى اعمر الارض
ف اي مشكلة بحاول اصلحها

====================

اتفرجت مرة فاليوتيوب على اغتيال الامام الشيهد باذن الله " حسن البنا" وتمنيت انى اكون مثله
عجبنى لان شخص واحد حمل فكرة .. وقدر ينشرها بمجهوده وتخطيطه واخلاصه لله لكل الناس .. لدرجة انه كان بيتحدث مع الامم المتحدة
وبصراحة شديدة.. انا تمنيت اكون مثله عشان الشهرة ويقال عنى كذا وكذا
ومكنتش مخلص لله خالص عشان كدا فشلت..
و يمكن انا ماحولتش اصلا

===================

من قريب جدا اتفرجت على فيلم
BraveHeart
عجبنى الفيلم طبعا..ولكن جاتلى خاطرة
ازاي وليام واللاس عملوا منه بطل .. والشيخ القعيد احمد يس عملوا منه ارهابى!!؟

====================

ممكن تقول عليا ثورجى,, ماتقلش عليا همجى

Kun Min

3 comments:

نعكشة said...

تعليقا على اخر بتاعة

مش عارفة !!!!!


...........

فكرة انك مسؤل

حلوة على فكرة
رغم انها بتخليك فى حالة وحشة

شوفتنى وانا موافقاك كدة

بس انا فعلاً اتفق
مش مديح يعني

يلا سلام عليك

Vague said...

ايه ده!!
هو فى حد لسه متابع البلوج
هييييييييييه

:))

نص الناس اللى بكلمهك سابوا المدونات وراحوا للفايس بوك .. وانتى واحدة من اللى سابوا التدوين..معرفش انك لسه هنا..

وهو انا بكتب مثلا حضرتك عشان احتمالية انك ماتوافقنيش؟
ما اكيد كلامى لازم يتوافق عليه
:D

slam 3aleky

Anonymous said...

سأمدح فقط
لأن المدونة تستقح المديح
بالتوفيق